|
www.sax.fora.pl forum saksofonowe
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CHESTER
Dołączył: 29 Gru 2012
Posty: 803
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 19:24, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
dzięki cycu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kamil11114
Dołączył: 24 Lip 2013
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:51, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jupiter tez składany w chinach zresztą jak większość saksofonów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Teddy
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 2015
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 22:02, 09 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja sprężynki bym jeszcze dołożył do wymiany przy kapitalce.
Dużo zależy od materiałów. Najbardziej odczuwalna różnica Yani 90x od 99x to właśnie poduszki, a potrafią kosztować ponad 500. Korki też, chyba nie chcesz się wkurzać bułą pod ustnikiem, gdy przestrajasz się z 440 na 442...
Tak jak pisze cycu, trzeba zakładać 1,5k, biednego nie stać taniej...
Ściągnięcie lakieru daje niezłego kopa. Trzeba jednak wkalkulować wysoki reżim pielęgnacyjny. Pozostawienie mokrego saksa ze ściągniętym lakierem boże być dla niego zabójcze. Fabryczne UL są ze stopów o zmniejszonej podatności na korozję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bmvip
Dołączył: 29 Mar 2010
Posty: 1967
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wejherowo/woj.pomorskie
|
Wysłany: Sob 8:23, 10 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Teddy napisał: | Ja sprężynki bym jeszcze dołożył do wymiany przy kapitalce.
Dużo zależy od materiałów. Najbardziej odczuwalna różnica Yani 90x od 99x to właśnie poduszki, a potrafią kosztować ponad 500. Korki też, chyba nie chcesz się wkurzać bułą pod ustnikiem, gdy przestrajasz się z 440 na 442...
Tak jak pisze cycu, trzeba zakładać 1,5k, biednego nie stać taniej...
Ściągnięcie lakieru daje niezłego kopa. Trzeba jednak wkalkulować wysoki reżim pielęgnacyjny. Pozostawienie mokrego saksa ze ściągniętym lakierem boże być dla niego zabójcze. Fabryczne UL są ze stopów o zmniejszonej podatności na korozję. |
Teddy mylisz się sądząc że sax bez lakieru wymaga jakiejś pielęgnacji - praktycznie żadnej Znalazłem preparat który całkowicie zabezpiecza przed korozją daję 100% gwarancji że w ciągu 3-4 lat absolutnie żadna korozja nie ma prawa się pojawić, jedynie blacha ulega powolnemu procesowi ciemnienia, ale tak samo jak instrumentu lakierowanego nie trzeba czyścić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fenek
Dołączył: 29 Wrz 2014
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Warszawa / Świetokrzyskie
|
Wysłany: Pon 20:27, 28 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Panowie, tak wracając do tematu to czy ktoś ma jakieś uwagi co do zestawienia:
Jupiter JAS 767 vs Conn 24M vs VITO made in Japan Alt
przy założeniu, że wszystkie przejdą taki sam remont generalny?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|